Taraklı’da “Gül İnsan Projesi” Yıl Sonu Şenliği Coşkuyla Gerçekleştirildi
Yayın:
Güncelleme:
Taraklı ilçesinde, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı kapsamında uygulamaya alınan “Gül İnsan Projesi”nin yıl sonu şenlikleri çerçevesinde salon programı düzenlendi.
Taraklı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen programa ilçe protokolü, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Program, Taraklı Ortaokulu Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.
Öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları sahne gösterileri, müzik dinletileri ve çeşitli etkinliklerle renk kattığı program, izleyicilerden büyük beğeni topladı. Öğrencilerin sergilediği performanslar salonda bulunan davetliler tarafından alkışlarla karşılandı.
Programda konuşan Ahmet Kıvcı, “Sahne etkinliklerini gerçekleştiren öğrencilerimiz ve onları programa hazırlayan öğretmenlerimize teşekkür ederiz. Öğrencilerimizin sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayan bu tür projelerin önemli olduğuna inanıyoruz.” ifadelerini kullandı.
