Geri
Hasan KISA Hasan KISA Gönül Bahçesi

Takdirinize Bırakıyorum

VATANA SAHİP ÇIKMAK HEPİMİZİN GÖREVİ DEĞİL Mİ?
Yayın: Güncelleme:

Sevgili Okurlar;

Bir Önceki Yazımda Bazı arkadaşlar Siyaset yaptığımı Yazmışlar. Onları Saygıyla Karşılıyorum. Ancak Benim Siyaset yapma gibi ne lüksüm nede zamanım var. Tek derdim Ekomik,Kültürel,Ahlaki ve Bağımsızlık açısından Abluka altına alınan Ülkemde, dilimin döndüğünce bildiklerimi ve yaşadıklarımı anlatmak. Yapabiliyorsam ne ala. Oyüzden Takdiri sizlere bırakıyorum.

Bakın Önceki Dönem AKP Milletvekili olan Turan ÇÖMEZ Bey'in bir konuşmada söylediklerini size aktarmak istiyorum. Oda biraz benim gibi sivri dilli olduğu için AKP'den afaroz edildmişti.

AKP Merkez Disiplin Kurulu'nun partiden ihraç ettiği Balıkesir eski Milletvekili Turhan Çömez, Türk Ocakları Uşak Şubesi'nin davetlisi olarak katıldığı panelde konuşma yaptı. Konuşmasında AKP'nin kapatılma davasından büyük üzüntü duyduğunu söyleyen Çömez, “Ben bu davanın açılmasından büyük üzüntü duyuyorum. Çünkü bunun mağduriyetini oynayacak siyasi aktörler bundan zarar görmeyecek. Bırakın kim suçluysa halka hesap versin. Bu millet neyin doğru neyin yanlış olduğu görsün. Siyasi partiler sandıkta hesap vermeli. Ancak Türkiye bu davayla karşı karşıya. Sayın Başsavcı'nın güçlü delilleri var. Türkiye böyle süreçlerden yara almadan çıkmalı. Türkiye Amerika ve AB'nin talimatlarıyla hareket etmemeli” dedi.

İki kilo baklava çalan çocukları içeri atanların kravatlı çetelere müdahale etmeleri gerektiğini ifade eden Çömez, “Devlet içerisine nüfus eden çetelerin varlığı yıllardır biliniyor. Çeteleri anlamak için geçmişe bakmak yeterli. NATO'nun planladığı oyunlara bakmak lazım. Sağcıları öldüren silahlarla solcuları öldüren silahların aynı olduğunu bilmeli bu halk. Kanlı 1 Mayıs eylemlerinde silahları kimlerin doğrulttuğunu, Maraş olaylarında toplumu çatıştıran otoriteyi bilmeli. Bir de kendine çete süsü vermiş uzantılar var. Devlet otoritesini yitirdiğinde yerine güç odakları çıkar. Bunu Susurluk'ta gördük” diye konuştu.

Bugün gelinen noktada 8-10 aydır devam eden bir tiyatro oynandığını bunun içinde Türkiye'nin de olduğunu öne süren Çömez şunları söyledi:

“Ergenekon diye bir oyun sahneleniyor. Sekiz aydır iddianamesi hazırlanmamış bir dava. 84 yaşında devletin iki koruma verdiği adam gözaltına alınıyor, ertesi gün pardon deyip bırakılıyor. Birilerini gözaltına alarak gözdağımı verilmek isteniyor. Bu ülkede temiz eller operasyonu yapacaklar, ellerini yüzüne sürüp aynaya bakma cesareti olanlardır. 'Üç çocuk yapın' demekle olmuyor. Benim üçüncü çocuğum İngiltere'den burs alabilecek mi, gemi alabilecek mi bunları söylemek lazım millete. Başbakan ilk bakanlar kurulu toplantısında, sayın bakanlara 'Birinizin yolsuzluğa bulaştığınızı görürsem sizi Kızılay Meydanı'nda sallandırırım' deseydi bugün Maliye Bakanı Unakıtan ortada bu edasıyla dolaşamazdı.”

BAKAN ŞİMŞEK CIA'NIN YEMİNLİ TERCÜMANIYDI

Türkiye'nin en zengin krom rezervlerinin Hakkari'de olduğuna dikkat çeken Çömez, “Dünyanın en zengin çimento ham maddesi Gabar Dağı'nda, dünyanın en zengin altın rezervleri Van'ın Artos Dağı'nda. Kimsenin bundan haberi yok. Avustralyalı firmalar gelmiş taş çekiyoruz diye ülkeyi sömürüyor. Yıllarca İngiliz Tuzu diye bor madenleri kaçırıldı. Ben beni Ankara'ya gönderen iradeye yani halka ihanet etmedim. İngilizler ve Yunanlar Kurtuluş Savaşı'nda silahla yapamadıklarını şimdi Edirne'de çiftçiyi kendi bankalarına borçlandırarak 65 bin dönüm araziyi ipotek ederek yapıyor. Çünkü Türkiye tarımda girdi maliyeti en yüksek ülke haline geldi. Çiftçi artık arazisini satıyor. Türkiye'ye bu yıl Çin'den 40 milyon çift ayakkabı girdi. Peki bizim ayakkabı firmalarımız ne olacak. Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı Mehmet Şimşek CIA'nın yeminli tercümanlığını yapmıştır. Bütün bunlar Büyük Ortadoğu Projesi'nin bir sonucudur. Büyük Ortadoğu Projesi Sevr'in devamıdır. Bu proje Kürt devleti kurdurmak için hazırlanmıştır” diye konuştu.

Evet; işte Bu yüzden VATANA SAHİP ÇIKMAK Hepimizin görevidir.

Saygılarımla..

#

Yorumunuzu Ekleyin

Adı-Soyad
E-Posta
Yorum
İşlemin Sonucu
  • Yorumlar T.C. Yasalarına aykırı olamaz.
  • Hakaret içeren yorumlar, yayınlanmasa bile yasal mercilere iletilebilir
  • KVKK Kapsamında, bilgileriniz, yasal merciler hariç kimseyle paylaşılmaz.
  • Formda doldurduğunuz bilgiler ve IP adresiniz sisteme kaydedilir.
  • Yorumunuz onaylanıp yayınlandığında, sadece yorum, isim ve yorum tarih saati gösterilir.
Yorum Ekle

Yorumlar

nnalbant
13.04.2008 / 00:24:18
siyaset yapıyor diyenlere katılıyorum.yazdıklarınızın tümü akp yi karalamaya yönelik hayal mahsuru senaryolar,bunları sayın turan çömez den milletvekili olduğu 5 yıl içinde duyamadık,şimdi mi açıklıyor.PES doğrusu. bu çabaların tümü ,millet iradesine karşı iktidarı darbe ile ele geçirmek isteyen,halkı küçümseyen sivil-asker elit-jakoben oligarşinin OYUNUDUR,tek amaçları var,hortumlarını yeniden hazineye sokup,devletten nemalanmak.bu oyuna alet olmayın. ülkemizin birsürü sorunu var,işsizlik-gelir dağılımında adaletsizlik,yargı-hukuk un üstünlüğü ve bağımsızlığı,din-ibadet hürriyetindeki kısıtlamalar,yetersiz ifade özgürlüğü,devletin ekonomideki üstünlüğü... bunlar üzerinden muhalefet yapılsın,eksik-yanlışlar söylenip öneri-projeler gösterilsin.
istanbullu
13.04.2008 / 13:08:25
(ülkemizin birsürü sorunu var,işsizlik-gelir dağılımında adaletsizlik,yargı-hukuk un üstünlüğü ve bağımsızlığı,din-ibadet hürriyetindeki kısıtlamalar,yetersiz ifade özgürlüğü,devletin ekonomideki üstünlüğü... bunlar üzerinden muhalefet yapılsın,eksik-yanlışlar söylenip öneri-projeler gösterilsin.) bu sözler n.nalbant yorumcusundan alıntıdır. bu yazdıklarınızı düzeltecek AKP hükümeti değilmi? bunları köşe yazarının sayılarla dile getirmesi hayal ürünü mü? başımızı kumdan çıkaralım artık takım tutar gibi parti tutmayalım. işsizlik piyasaların çökmesini engelleyen sıcak paranın gücü bunlar damı hayal ürünü. Yeni iş kanununda çıkan seslere Kim kulak asıyor bu kesimlerin projeleri var kim dinliyor. madem ki AKP hükümetini bu kadar övüyorsunuz yapılan olumlu işleri yazarsanız biz de bu konularda eleştiri yapmayız (TABİ BULABİLİRSENİZ) SAYGILAR
Hatipoğlu
14.04.2008 / 14:50:05
Tam bir siyasi arena,dileyen dilediğini dile getirip düşüncelerini döktürüyor. Bir yanda muhtemelen milliyetçi kökenli sn.yazarımız,diğer yanda sosyal demokrat İstanbullu,öbür tarafta muhafazakar kesimden Nadir bey birde bağımsız beni ekledikmi tamamdır bu iş.Eeeeee hadi buyrun siyaset meydanına
istanbullu
14.04.2008 / 17:04:05
benim burada bazı yorumlarla ters düşmem bir partiyi savunmak değil (bazılarının yaptığı gibi)tamamen ülkemizin gidişatından duyduğum üzüntü olup iktidardaki partinin kimliği benim için önemli değildir.Bu başka partide olabilir benim yazılanlara tepkim yaşadığımız olaylara AKP nin alet olmasıdır Burada arkadaşlarla kırıcı olmadan fikirlerimizi tartışabiliyorsak işte bu demokrasinin ta kendisidir. saygılar...
Kadir DEMİR
14.04.2008 / 17:45:14
İstanbullu'ya ; Abicim çorbada bizim de tuzumuz bulunsun dedim.Yorumunun başındaki Nadir beyin yazısından almış olduğun alıntıdan sonra sarfettiğiniz "-bunları AKP hükümeti düzeltmeyecekmi?" ifadeniz,gerçekten yerinde bir söz. Amma velakin nasıl olacak bu iş.Şöyle bir muhalif partilere bir bak.Medyadan takip ettiğim kadarıyla hükümetin yapacağı her icraata muhalif olup gensoru veriyorlar.Resmen hükümetin önünü tıkıyorlar.Arkalarındaki medya gücü de cabası yani.Buna son zamanlarda yargı da eklendi.İşler kördüğüm oldu vesselam.Hal böyle olunca nasıl bir icraat bekleyebilirsiniz ki.
Kadir DEMİR
14.04.2008 / 18:40:43
İstanbullu'ya ; Nadir beye atfen sorduğunuz AKP hükümetinin olumlu icraatına küçük bir örnek vereyim.Özgürlük alanındaki bu mesele örtü yada türban konusu.Anayasamızda sabittir ki, din ve vicdan özgürlüğü mevzuunda hükümetin atmış olduğu adım bence takdire şayandır.Burada meseleyi açmaya,sonradan olanları hatırlatmaya gerek duymuyorum.Sorarım size az bir icraat mı idi?
İzzettin KÖMÜRCÜ
14.04.2008 / 22:46:58
Sayın Hatipoğlu...., Eleştiriler seviyeli olduktan sonra her kes kendi düşüncesini fikrini ortaya koymalı..Bakın ne güzel bir ortam işte..Kaliteli okuyucularımızın yaptığı yorumlar bizleri son derece mutlu etmektedir..Eminimki sayın yazarımızda memnun olmaktadır.Okuyucularımızda mutlaka istifade ediyordur..saygı ve sevgilerimle...Bizlere yakışanda budur.
istanbullu
15.04.2008 / 01:21:39
kadir demir'e; size sormak isterim bir devleti oluşturan yasama, yürütme ve yargı organlarını kaldıralım basın olmasın muhalefet olmasın hükümetlerin istediği her şey kabul edilsin bu hangi yönetim biçimine girer bu bir %47 oya sahip bir hükümetin önünü kim tıkayabiliyor bu iki türban konusuna gelince evet üniversitelere türbanlı öğrenci girmeli ama bunun zamanlamasına dikkat etmenizi istiyorum türbanlı öğrencileri bayanlardan çok tv lerden gördüğümüz kadarıyla üniversitelerde erkeklerin savunması bunun bana biraz siyasi gibi geliyor bunun yanında ruhban okulunun açılmasını ve de hristiyanların ülkemizdeki faaliyetleri bu kadar serbest olmamalı bu da din ve vicdan özgürlüğüne giriyor mu sence saygılar...
Kadir DEMİR
15.04.2008 / 12:21:56
İstanbullu'ya ; Abicim illaki bahsettiğin tüm organlar olacak ama birlikte hareket edecekler.Aralarında kopukluk olmayacak.Bak şöyle bir örnek verelim, bir araba düşün,kontağı çevirdiğimizde bazı sistemler devreye geçip vitese atıldığında da tüm sistemler birlikte çalışıp hareket ediyorlar.Vites yükseldikçe yol da iyiyse deme hani.Ama olmayacak bir yerde arıza vukuu bulunca herşey altüst oluvermiyormu.Oluyor tabiiki.İşte abicim bizim organların hali de bu şekil vesselam.Her 5 yılda araba rekteve için servise giriyor,servis elemanları tam olarak bilinçlenmemiş,neyin nasıl yapılacağını bilen yok,iş bitip servisten çıkıyorsun,aradan epey zaman geçiyor,servis zamanı daha gelmemiş ama düz yolda giderken araç olmayacak zamanda arıza veriyor.Olacak iş mi şimdi diye sitem etmiyormuyuz,tabiiki ediyoruz. Bizim organların halleri de aynı bu araba misali vesselam.Umarım burada hemfikirizdir.
Hatipoğlu
15.04.2008 / 12:32:32
Sevgili İzzettin... Bizler medeni insanlarız.Yaptıklarımız ve yapacaklarımızda medenice olacak.Dileyen dilediğini söyleyecek tabiiki saygı ve sevgi çerçevesinde.Farklı farklı görüşlerin harmanlandığı bir ortamda illaki istifadeler olacak.Umarım daha bir çok arkadaş aramıza katılıp onlardan da istifade ederiz.
Hatipoğlu
15.04.2008 / 12:38:08
Sevgili Kadir,sizin araba kaza yapmış,üç beş takla atmış arabayı pert ediyorlarmış bilginiz olsun.
Kadir DEMİR
15.04.2008 / 13:13:51
İstanbullu'ya ; Bak güzel kardeşim.Bizler islamı kurallarına göre yaşamaya çalışan insanlarız,Müslümanız elhamdulillah.Bahse konu örtü meselesi Yüce kitabımız Kur-an'ı Kerimde Nur ve Ahzap surelerinin ilgili ayetlerinde kadınlarımıza Allahımızın(cc)bir emridir.Peygamberimizin sünnetine baktığımızda orada da aynı emirleri görürüz.İcmai Ümmet dediğimiz ümmetin ileri gelenleri (Alimler) de emir ve tavsiyeler çerçevesinde bizlere konuyla ilgili aldıkları kararları anlaşılır bir şekilde açıklamaktadırlar.Hal böyle olunca sırf Allahtan korkup rızasına ermek ve Peygamber efendimizin şefaatine nail olmak için İslamı yaşama gayreti içinde olan kadınlarımızı mağdur etmemek lazım gelmezmi? Boşverelim işin siyasi yönünü Hak ve adalet bu mu yani?
Kadir DEMİR
15.04.2008 / 15:58:59
İstanbullu'ya ; Ruhban okulunun açılması meselesi...Abicim ben karşıyım,zira buradan mezun olanlar rahip yada rahibe çıkacak,işleri de Hıristiyanlığın propagandası olacak tabiiki.Ülkemizdeki genç beyinleri kandırarak yıkayacaklar.Belirli şeylet vaat edip toplumumuzu bozacaklar.Kendi çocuklarımız bizden kaçar hale gelecekler.Tabiiki bunları çoğaltabiliriz.Madalyonun öbür yüzüne bakarsak,Bizler İmanın şartlarına inanan insanlarız.Kur-an'ı Kerim indiğinde diğer kitaplarımızın (Tevrat-Zebur ve İncil) hükmü ortadan kalkmıştır.Ayet-i Kerimeyle de sabit olan Allah indinde tek din İslamdır,buna da inanırız.Bu vesileyle bozulmuş olan dinin hiçbirşey yokmuş gibi millete lanse edilmesi abes kaçmazmı?Milleti kandırmış olmazlar mı?Tabiiki bunda da örnekleri çoğaltabiliriz ama gereği yok umarım.Bunlar benim şahsi görüşüm.Ama zaten var olan ibadethanelerinde rahat rahat ibadet edebiliyorlar,bizden daha rahatlar,daha ne şekilde özgürlük istiyorlarki?Bence bu kadarı kafi.
istanbullu
15.04.2008 / 17:39:44
kadir kardeşim bana cevap verilirken mümkünse yazımı iyi okuyun ona göre yorum yapın yazımdaki bir cümle de aynen şöyle yazıyor (üniversitelere türbanlı öğrenci girmeli)başka söze gerek var mı? saat 13.13 itibarıyla yazdığın yorumda dini yönden aynı düşüncedeyiz arabaya gelince arabanın çalışma prensibide belli kurallara göre olur araç servisten çıkınca düz yolda giderken aslında arızalı yola devam ediyorsundur ama servis tanıdıktır ses çıkaramazsın servis seni uyarır yokuşta ama sen servisin söylediklerini takmassın sonuç arabandaki arıza büyüktür masrafı senden çıkar ama ailenede bi şekilde yansır hatipoğlu araç pert diye yazmış ama araç şu anda serviste ve şöförü bu aracı belli kurallara göre sürmesi gerektiği konusunda eğitiliyor? (hasan kısa kardeşte bize artık bi şeyler ısmarlar reytingi baya arttı bu işin şakası)
Kadir DEMİR
15.04.2008 / 19:51:17
İstanbullu'ya ; Abicim yazdığın yorumu gayet iyi okudum,"yalnız öğrenciler üniversiteye girmeli" diye devam eden yazınızın hemen akabindeki AMA ibaresinin bir çok anlam ifade ettiği muhakkaktır.Yoruma açık vesselam.Araba mevzuuna gelince sana şöyle bir öneri getirsem,,, Araç aynı araç muhtemelen üzerinde bir iki değişiklik yapılacak- servisi ve yolu da komple değiştirsek diyorum,nasıl olur
istanbullu
15.04.2008 / 20:48:10
servis ve yol da problem yok ta şöför değişmeli bu konuyuda fazla uzatmayalım ben de kelime çok ama bu yorumları okuyanlara bir faydası dokunmayacak hasan arkadaşımızın konusu saptırılmış olacak konu dışındaki yorumlarada düşüncelerimi yazmıycam yorumlara bakıldığında 152 okuyana karşılık 5-6 kişi tarafından yorum yapıldığında iyi bir bilgi alışverişi olmuyor
Hasan KISA
15.04.2008 / 22:53:02
Sevgili Arkadaşlar, Siyaset yapmadığımı Özellikle belirtmeme rağmen Nadir Kardeşimizie Göre siyaset yapıyorum. Diğer okuyucu kardeşlerimde aynı şekilde değerlendirebilir. Herkesin ve herkesimin fikrine açığız. Eğer Siyaset Yapsaydım bu gün Büyükşehirlerde neler döndüğünü, İhaleleri kimlerin aldığından, Bazılarının çocuklarına "GEMİCİK" falan aldığından bahseder bu konuları sizlerle paylaşırdım. Benim derdim Şahıslar veya kişiler değil. Benim Derdim "ÜLKEM". Kişiler gelir ve gider. Amma Bu Cennet Vatanı Bizden sonraki neslimize Bırakırken, yaşanacak bazı güzelliklerde bırakalım.. Saygılarımla...
ALİ ASİLHAN
18.04.2008 / 12:31:56
sevgili Hasan bey öncelikle yazına teşekkür ederim. Yorumcu bazı arkadaşlarımada T.Çömezin söylediklerini,yazarın tesbitlerini AKP çerçevesinden çıkarak seyredin.Yazarı Siyaset yapıyor diyenler esas siyasete kendileri batmışlar,Zira A deyince AKP anlıyorlar yazilanları tetkik etmek bir tik kadar yakın lütfen zahmet buyurun.size göre AKP yanlışta yapsa çalsada çırpsada,satsada AKP ye laf söyleme buna hakikata göz kapama derler.Saadet zincirine dokunma derler,sonra bu sitede yazarlara siyaset yasğı konduğunu ben bilmiyorum Siyaset memleket gerçeklerini anlatmaksa bu yazar bin kere siyaset yapsın bırkın! sizde edep dahilinde görüş,düşüncelerinizi yazın lütfen yazrı cercevelemeye çalışmayın AKP yolsuzluğu, Yoksulluğu ve Yasakları yok etmeğe gelmedi mi! Artık herkes her şeyi görüyor ve görecek siz de geç olmadan görün şaibeli %47 ye takılmayın lütfen! Türkiyede bir kişinin peşinde bin kişi oy kullanıyor!Kömür ve gida torbaları ile yapılan seçim secim mi? sadaka demokrasisi mi!
nadir nalbant
18.04.2008 / 16:57:31
-Ali bey,önemli bir kavram yanlışlığını belirtti,siyaset yapıyor derken(bende o kavramı kullanmışım)particilik kastediliyor,yoksa siyaset yapmak çok doğal-gerekli bir şey. -yine ali bey in yorumu sanırım bana değil ama kendi açımdam görüşlerimi açıklamalıyım, A deyince bendeniz ALLAH (c.c) anlarım,akp ye ilk seçimde oy vermedim,so seçimde ülkenin ve muhalaefetin durumunu gördükten sonra kerhen oy verdim,yaşarsam gelecek seçimde daha gerçekçi projeler sunan bir muhalaefet olmaz ise yine akp ye oy veririm(nasip olursa). yine Ali bey köşe yazılarında genelde hulki cevizoğlu gibi görüşleri malum yazarları referans alıp,iktidara o açıdan bakıyor,çok tabiidir,ama ben o açıdan bakmıyorum diye çalma-çırpmalara niye göz yummuş olayım. -28 şubat darbesinden sonra kurdurulan içinde anap-dsp-chp partilerinin olduğu hükümetler döneminde ki vurgunlar ne olacak,öyle gemicik falan değil,tarihin en büyük hortumları(egebank-imar-interbank-kentbank...)ya bu milletin 50 milyar doları hortumlandı,
nadir nalbant
18.04.2008 / 17:05:27
-devam-bu hortumları da görmek gerekmez mi,particilik uğruna bunlara göz yumup,en azından iyi niyetli çaba ve uygulamaları olan bu iktidardan yana olmak suç mu?üstelik akp ile iktidar kavgası verirken müslümanlığa küfür derecesinde saldıran zihniyeti nasıl onaylarım-savunurum.gerçekçi olalım,particiler görevlerini yapıp partilerini savunacak, ama bu arada ülke yararına projeler sunmaları gerekli,hep gerilim,müslümanlığa eleştiri,okulda namaz kılan çocuklar üzerinden siyaset,okul dışında örtünen öğrtemeni takip ederek ifşa etmek,ya neyi sayayım. -üzücü olan ir kısım var ki,islamı,müslümanlığı savunarak bu kervana katılıyor,anlaşılabilir gibi değil,cihat tan bile söz edip,hulki cevizoğlunu(kanaltürk programcısı-akp eleştiris altında müslümanları rencide edici görüşleri ile tanınır) referans almak nasıl uyumlu oluyor anlayamadım. bazı yanlış anlaşılmalar olmasın diye belirtmek gereğini duyuyorum= hiçbir parti üyesi değilim,sempatizanı değilim,seçimlerde oyumu kullanırım.
nadir nalbant
18.04.2008 / 17:14:47
-devamı= yazar hasan bey ve ali bey in tüm yazılarını dikkatle okuyorum,değer veriyorum ama madem yorum linki açılmış,kendimce yanlış bulduklarıma katkıda bulunmak için zaman zaman yazıyorum,yanlış anlaşılmamam için de genel görüşlerimi belirtme gereği duydum= hep yazdım, demokrasi-hukuk üstünlüğü-yargı bağımsızlığı-İFADE ÖZÜRLÜĞÜ-hoşgörü-diyalog(herkesim arasında),ekonomide sosyalizm demek olan devletçilik değil,özel teşebbüs üstünlüğü dolayısıyle özelleştirme politikaları,çünki sivil-militer-bürokrat oligarşi ancak devlet idaresindeki ekonomik kurumlara hortumunu uzatabilir,sabancı-koç un hortumlandığı oldu mu ?bu ilkeler üsütün olsun isterim.bu görüşlere uygun olan siyasi projeye oy veririm. -vatandaş olarak da,dinimi her yönüyle tam yaşayacak özrgür ortam olsun isterim,kızlar başörtüsü ile üniv.gitsin,çalışsın,ama devlet idaresi LAİK olsun ki,karşılıklı baskılar olmasın,gayrimüslümlerin hatta inanmayanların da de her açıdan hakkı olsun,diyalog-hoşgörü hep olsun.
istanbullu
18.04.2008 / 23:48:24
nadir bey dolu dolu cümlelerle AKP yi övmekten başka bir amaç taşımayan yazınızı okudum. Biz burada AKP icraatlarıyla ilgili düşüncelerimizi belirtiyoruz. Ülkemizin şu andaki durumunun sorumlusu tabiki AKP hükümetidir. İşçi, memur, esnaf kan ağlıyor millet borçla yaşamaya çalışıyor bunlarda muhalefetin kabahatimi Ülke topraklarının bütünlüğü tartışılır hale geldi bunlarda muhalefetin kabahati mi Halk düşmüş artık geçim derdine çocuklarının geleceklerinden kaygılı bunlardan bahsedin Bu vatan sahipsiz değildir.
nadir nalbant
19.04.2008 / 00:34:45
-aşağıdaki yorumumda belirttim,ülkemizi kalkındıracak,yolsuzlukları bitirecek,refahı ve adaletli gelir artışını sağlayacak projelere sahip muhalefet partisi olmadıkça mevcut iktidar partisine oy vereceğim,bu benim görüşüm,benim gibi %47 oy var,tabii ki beğenmeyen de %53 var,demokrasi bu.hazmedelim,ama muhalefet ne yapıyor,siyasi-hukuki darbele girimleri ile uğraşıyor,proje üretsinler, milli geliri 2.300 dolar olan 2002 de millet gülüyor du da, şu anda 9.500 dolara ulaşılan 6 yıl sonunda mı ağlar duruma geldi,buna inanamam.ülke bütünlüğü 1925 den beri tartışılır olmuş,isyanlar çıkmış,83 den beri olagelen bölücü terörde binlerce şehit verdik,2006 da mı çıktı bölücülük. muhalefetin kabahati değil taii ki bunlar ama muhalefetin görevi daha güzel projeler üretip halktan oy istemesi gerekiyor.başörtüsü ve laik likten başka bir söylem duyamıyoruz.bu millet de inanmıyor tabii.
istanbullu
19.04.2008 / 01:25:50
(benim gibi %47 oy var,tabii ki beğenmeyen de %53 var,demokrasi bu.) burada demokrasi diyorsunuz demokrasinin organlarından biri olan yargının aldığı kararlara sizin gibi düşünenler bu karar demokratik değil deniliyor. Siz ce de öyle mi
Hatipoğlu
19.04.2008 / 11:12:28
Takıldık bir % 47 lere gidiyoruz .Mevcut iktidarın 2002 seçimlerindeki oy yüzdesinin % 47 lere gelmesine sebep nedir,bunu hiç düşündünüzmü ?
Kadir DEMİR
19.04.2008 / 15:13:49
Yargının açmış olduğu kapatma kararının hukuki bir yönü olmadığını,tamamen siyasi olduğunu cümle alem biliyor. Sağır sultan bile duydu yani.Muhalefet partilerine şöyle bir bakarsak merkez sağın neredeyse bittiğini,sol'un da çıkmazda olduğunu görebiliriz.Acaba bu dava yeni bir oluşumun (muhalif partinin kurulmasına) meydana gelmesine sebep olacak,atılan bir adımmıdır, diye düşünmeden geçemiyor insan.Kanaatimce AKP kapatılmayacak ama adı geçen şahısların hepsine de siyasi yasak getirilecek.Bu vesileyle AKP lider ve ağır toplarından yoksun olarak kör topal yola devam ederken,muhtemelen içeriden yeni bir oluşumla muhalefetin yapamadığını kendi içlerinde yapmış olacaklar ve bölünecekler diye düşünüyorum.Sizlerinde bu konuda düşündüklerinizi (İktidar içinden yeni bir muhalefet mi çıkarılmak isteniyor) aktarmanızı istiyorum. Teşekkür ederim.
nadir nalbant
19.04.2008 / 22:33:29
1-sn-istanbullu(keşke açık kimliğiniz olsa) -yargının aldığı tüm kararlar sistem içinde tabii demokratikdir,ama eleştirilebilinir fakat uygulanır ve uyulur şu da gerçek yargı da belirli noktada siyasallaşmıştır,nedeni de bağımsız olamamsı,HUKUK üsütünlüğü tam olmaması,uamrım ülkemiz geliştikçe-zenginleştikçe-hukukun üstünlüğü ve demokrasi de tam yerleşecek,bugünki aksaklıklar kalkacak 2-sn.hatipoğlu,akp nin oy oranının 34 den 47 ye yükselmesi,oluşturduğu istikrar-büyüme nin yanında BÜYÜK ölçüde,halka öneri-çözüm götüremeyen,laiklik-cumhuriyet-şeriat tehlikesi gibi konulara takılıp kalan muhalefetin varlığıdır. 3-sn.kadir demir,çok haklısınız,kapatma davası dünyaca kabul edildiği gibi hukuki değil siyasi,tabii ki büyük ölçüde anayasadan kaynaklanıyor,egemne oligarji de akp yi iktidardan bu yolla tavsiye edip küçültebiliriz düşüncesinde. sonuç nasıl olacak,milletin seçimde tepkisi ne olacak,yaşayarak göreceğiz,umarım hayırlı olur. nadir nalbant
istanbullu
19.04.2008 / 23:43:27
AKP nin kapatılmasıyla ilgili düşüncem YAKLAŞIK 60 MİLLETVEKİLİNE YASAK GELECEK VE HAZİNE YARDIMI KESİLECEK %47 oy potansiyeline halkın oy vereceği bir parti bulamadığından verdi ve oy yüzdesi çoğaldı Dış güçler iktidar partisinden kendi çıkarlarına ters düşen bir tutum içerisine girdiği zaman o partiyi bir şekilde devre dışı bırakır
ismail yavuz
22.04.2008 / 07:36:07
Sn Nadir Nalbant Beyin aciklamalari o kadar tatmin ediciydi ki gercekten kendisine cok tesekkur ediyorum. arkadaslar yillardir takip ettigimiz cizgiler olabilir ama bu takip ettigimiz cizgiler her zaman dogru cizgiler olmayabilir gururu inadi bi kenara birakip akli selim noktasinda hareket etmek lazim.bende ikinci hakkinda Akp ye oy verenlerdenim ki ilk haklarinda destekleyemedigim icin uzgunum. arkadaslar birde surdan bakin olaya;ulusalci cephe hepsi bi tek el lmus Akp nin ustunde kara bulut gibi dolaniyor. kim bunlar? yillardir ulkeyi kendi top sahalari gibi kullananlar,bigun sagci solcu olurlar bigun kizlarimizin basini acarlar bi gun milletin egerlerini televole kuturuyle yok ederler,genclere vatan millet edebiyati yaptirip birbirine kirdirirlar. simdi biz bunlarin yaninda olup icraatler yapmak icin ugrasan bi partinin kapatilmasini mi onayliyacagiz? bu kapatma davasinin verdigi kayiplari gormemezlikten mi gelecegiz? lutfen artik akli selim zamani meselele sadece Akp degil!!!!!
ismail yavuz
22.04.2008 / 08:01:37
2. ve 3. sayfadaki yorumlari sonradan farkettim. gercekten de baya yazilmis ama arada araba felan da karisinca bazilari geyik yapmak istemis gibi geldi. hele bir arkadasin "istanbullu bana sosyal demokrat gibi geldi" cumlesi ne de epey guldum sosyal demokrat kavramini yeniden gundeme tasimakta fayda var. yazar da siyaset yapmadigini israrla belirtiyor(sn BAHCELI yazarken buyuk harflerle basbakanin ismi kucuk harflerle) ya o gercek bir espiri kalitesinde,ama beni koparan olay iki yazarinda "biz burdan dilimizin ondugunce gercekleri yazmaya calisiyoruz" demesi ki gercekten de mizah yonu guclu arkadaslar ki bu arkadaslardan METAL FIRTINA tarzi kitaplar bekliyoruz bende sponsor olabilirim belki! ruhban okuluna da deginelim;neden bu kadar korkuyoruz arkadaslar neden israrla tarihimizi anlamiyoruz Fatih Sultan Mehmet Istanbulu fethedince ne yapti bi bakin Allah askina ya. hemen dusunmeden yazmayin sonra hos gorunmuyor uzaklrdan okuyunca (alim sansinlar sizi)..gida torbalari meselesi var bide
ismail yavuz
22.04.2008 / 08:13:37
cem uzanin yaptigi secim yardimini bu gune kadar kimse yapmamistir herhalde Ali Beylerde cok iyi bilirler bir Sakaryali olarak kontorler,yemekler formalar cep telefonlari... peki neden kazanamadi secimi? boyle ucuz kralamalar bize yakismaz diye dusunuyorum. KIMSE OKUNULMAZ DEGILDIR herke elestirilebilir lakin icinde,elestirdiginiz insan yada zumrenin icinde blundugu sartlari ve buna agmen yapmaya calistigi icraatleri goz onunde bulundurmamak insaf sinirlarini zorlar diye dusunuyorum. boyle uzun uzun hala bunlari yazmak beni gecekten de uzuyor biz daha fazla yol almaliydk oysa hala bulari tartismamaliydik. iste asil bu yuzden "Vatana sahip cikmak hepimizin gorevi"...

YAZARIN SON YAZILARI

Ülkemizdeki Karışıklıklar Ve İsrail...

Ülkemizdeki Karışıklıklar Ve İsrail...

1860'lı yıllarda Amerikan Misyoner Teşkiletının Veznedarı Robert'in New York'taki evinde karar verildi. İstanbul'da bir okul açılacaktı. Papaz Robert Şöyle diyordu" Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u fethetmek için işe Boğazkesen (Rumeli) Hisarını Yaptırmakla başladı. Biz de şehri geri almak için aynı yerden başlamalıyız."
18 Mart Çanakkale Ruhu...!!!

18 Mart Çanakkale Ruhu...!!!

EY ŞEHİD OĞLU ŞEHİD; İSTEME BENDEN MAKBER,
SANA AVUCUNU AÇMIŞ;DURUYOR PEYGAMBER.....!!!!
Peki Bu Katillik Değil mi?

Peki Bu Katillik Değil mi?

ONLARI YARATAN -HAŞA- BİZMİYİZ DE ÖLÜM KARARINI BİZ VERİYORUZ...
Kayıp Ecdadımızı Unutmayalım

Kayıp Ecdadımızı Unutmayalım

İNŞALLAH ŞEHİT KANLARIYLA HER ZERRESİ SULANAN ŞU CENNET VATANIMIZA KIYAMETE KADAR ŞER GÜÇLER AYAK BASAMAZ...
Adalet...!

Adalet...!

ADALET İSTİYORSAN ADALETLİ OLMALISIN....
Aşk.!!!

Aşk.!!!

Kimi âşık görürsen, onu maşuk bil. Zira o aşka nispetle hem âşıktır, hem de maşuktur. Hz.Mevlana

GENEL BİLGİLER

Taraklı

Taraklı

Taraklı Nerede, Taraklı'nın tarihi ve coğrafi özellikleri
Taraklı Otobüs Saatleri

Taraklı Otobüs Saatleri

Ağustos 2023 Güncel Taraklı - Sakarya Otobüs Kalkış Saatleri, Taraklı Otobüs Saatler 2021, Taraklı Otobüs Tarifesi, Taraklı Sakarya ilk otobüs ne zaman? Taraklı - Sakarya Son Otobüs Ne zaman? Sakarya Taraklı İlk Otobüs Ne Zaman, Sakarya Taraklı Otobüs Saatleri, Taraklı Koop Otobüs Saatleri
Taraklı'da Gezilecek Yerler

Taraklı'da Gezilecek Yerler

Taraklı'ya geldiğinizde gezilecek yerler neresidir? Taraklı'nın en popüler gezilecek yerleri yazımızda.
Taraklı Termal Turizmi

Taraklı Termal Turizmi

Taraklı'da termal turizmi, Türkiye'deki belli başlı noktalardan biri haline gelmiştir.